BESTNYA MARY KAY RENEWING GEL MASK

by - April 02, 2018


"KULIT YANG TIDAK DIHIDRAT DENGAN SEWAJARNYA AKAN MENUNJUKKAN TANDA-TANDA PENUAAN DENGAN JELAS SEPERTI GARIS HALUS DAN KEDUTAN YANG AKAN KELIHATAN DENGAN KETARA DISAMPING TANDA-TANDA LAIN YANG MENUNJUKKAN KULIT TIDAK SEIMBANG"
Mary Kay Renewing Gel Mask

Semua wanita, sama ada yang tidak mempunyai masalah kulit yang serius ataupun mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak perlu menggunakan produk penjagaan kulit yang dirumus baik bukan sahaja untuk menambahkan lembapan kulit tetapi turut membantu kulit untuk mengekalkan lembapan.

Haaaa... bukan nak bebel tau just nak berkongsi. Seiring dengan peningkatan usia kita lembapan pada kulit wajah kita akan terjejas tambahan lagi dengan pendedahan persekitaran. Jadi menjadi tugas empunya kulit, kita haruslah pastikan kulit kita sentiasa terhidrat dengan sempurna. Betul Tak?

Mary Kay Renewing Gel Mask merupakan satu-satunya gel mask yang boleh di bawa tido..wahh..syokkan?Terutama bagi mereka yang mempunyai jenis kulit yang kering. Very recommended..😁

Gel mask yang boleh dibawa tidur

APA YANG MAMPU DILAKUKAN?

Masker gel ni bertindak menghidratkan dengan segera dengan rumusan kombinasi ramuan semulajadi yang berkhasiat untuk menyuburkan kulit kita yang kehilangan lembapan.

MENGEKALKAN LEMBAPAN
- ia mengandungi natrium hialuronat yang sangat berkait rapat dengan ASID HYALURONIC. Ia bertindak seperti span di kulit anda - membantu menarik lembapan vital supaya kulit anda boleh menggunakannya secara lebih berkesan.

MEMBANTU MENYEIMBANGKAN PARAS LEMBAPAN
- Gliserin sumber tumbuhan dalam formula ini bertindak sebagai humektan, menarik lembapan kepada kulit.

MEMBANTU MENEGANG DAN MENENANGKAN KULIT
- mengandungi ekstrak biji berangan yang dikatakan mempunyai faedah menegang dan menenangkan kulit, dan dipercayai dapat membantu memperkuat fungsi perintang kulit. Ia juga mengandungi niasinamida, salah satu daripada dua bentuk utama vitamin B3, dan dikenal pasti secara saintifik dapat memperkuat perintang kulit.

ANTIOKSIDAN YANG TERBAIK (ANTI - AGING)
- Dirumus dengan antioksidan kuasa terbesar. Ekstrak acai berry yang digunakan dalam formula ini begitu inovatif dan sedang menunggu paten untuk digunakan dalam produk kosmetik. Acai berry dilaporkan dapat meneutralkan radikal bebas pada kadar potensi 80 kali lebih kuat berbanding Teh Hijau. serta kandungan Vitamin E yang merupakn antioksidan dengan faedah untuk menenangkan kulit.

KULIT KELIHATAN LICIN DAN LEMBUT
- mengandungi squalane iaitu manfaat anti penuaan yang bertindak sebagai pelincir pada permukaan kulit supaya kulit kelihatan halus, licin dan lembut. Ia juga menghalang kehilanagn lembapan semasa proses pemulihan kelembutan dan fleksibiliti kulit.

HARUMAN AROMATIK YANG MENYEGARKAN
- mengandungi sebatian bahan botani seperti Chamomile, Lavandin, Rosemary, rosewood dan Geranium yang mmeberi haruman aromatik yang segar dan menyamankan.

Mary Kay Renewing Gel Mask juga salah satu produk yang mengandungi kepentingan Asid Hyaluronic.

BESTNYA MARY KAY RENEWING GEL MASK

- segera menghidratkan dan mengunci lembapan agar kulit sentiasa lembap dan licin
- memebantu mengecilkan pori-pori, mengurangkan garis halus saerta keduta
- kulit sentiasa tegang, sihat, lebih lembut dan kelihatan mampat dari dalam
- kulit sentiasa subur dan segar
- mengembalikan keremajaan kulit

Multitasking Mask

* oppss..selain daripada gel yang boleh dibawa tidur dengan lena renewing gel mask ni merupakan multitasking masker tau yang boleh di pakai bersama Charcoal Mask. (MUSLTITASKING MASK)

AIMI LIYANA 
Profesional Independent Beauty Consultant Mary Kay
Call/SMS/WhatsApp
011-2091 8593
IG: @aimil.inspired 
Fb Page: AimiLee Inspired

You May Also Like

0 comments

MY INSTAGRAM