KEISTIMEWAAN TIMEWISE MIRACLE

by - March 10, 2018


Hai dollz.. lama rasa tak share something dengan u all. So harini, kakmi nak share tentang satu rangkaian produk dari Mary Kay. Untuk pengetahuan semua, kakak memang pengguna setia Mary Kay terutama Timewise Miracle..  ok yang ni ialah Mary Kay Timewise Miracle set.


Menariknya Timewise Miracle set ni ia dirumus khas dengan faedah anti-penuaan…haaa..bahasa urbannya anti-aging..eceh.. OK..jom kakak cerita sedikit secara ringkas tentang Mary Kay Timewise Miracle set ni..

Ok.. bahan utama yang terkandung dalam Miracle set ni ialah:

Vitamin C : bagi membantu menggalakkan pertumbuhan kolagen yang semakin berkurangan akibat daripada peningkatan usia..ohho..usia kakak makin meningkat u all..

Glycolic Asid : ia berkesan untuk merawat garsi-garis halus, jerawat, bintik hitam, kulit kendur dan tekstur kulit yang tidak sekata. Sel-sel kulit mati akan disingkirkan agar kulit lebih licin, cerah dan kelihatan muda.. wow!! Class u tak dollz?

Peptida : ia merupakan rantaian asid amino yang bergabung menjadi protein, dimana rantaian asid amino dapt menembusi lapisan atas kulit kita serta menghantar isyarat ke sel untuk bertindak..whooohooo..ni pakai turbo ke apa?hahahah..

Sunscreen ( Broad Spectrum) : melindungi kulit daripada sinaran UV dengan menyerap atau memantulkan sinaran Ultraviolet (UV). Penggunaan perlindung matahari juga boleh memperlahankan atau mencegah perkembangan proses kekenduran dan kedutan.

Wahh .. tengok tu,ni semuanya berkaitan dengan penjagaa  salah satu protein yang penting dalam kulit kita iaitu KOLAGEN.. patutlah set ni diberi nama Miracle dan anti penuaan sebab bahan utamanya.

Nak dapatkan konsultasi percuma dari kakak?boleh contact nombor di bawah ya..




You May Also Like

0 comments

MY INSTAGRAM