MULTI-TASKING MASK

by - March 12, 2018

Hai my pinkie bubble.

Perempuan dan multi-tasking berpisah tiada...Betul tak?haaa.siapa perempuan yang boleh buat banyak kerja dalam satu masa?bagilah apa sekali pun mesti dapat settle punya..

Eh..apa kena mengena ni?haaa mestilah ada kena mengena..Jadi harini kakmi teringin sangat nak share something yang sama macam perempuan ni iaitu mask yang hebat untuk dapatkan kulit yang sihat..

MOISTURE RENEWING GEL MASK & DEEP CLEANSING CHARCOAL MASK









Cubalah dua mask hebat ni untuk dapatkan kulit yang penuh dengan kelembapan dan bersih.

MASKER ARANG : keberkesanan  untuk membuang blakhead serta membersihakn pori-pori tersumbat. Ia juga mampu untuk mengurangkan minyak serta memperbaharui semula tisu parut kita terutamanya dibahagian T-zone.

RENEWING GEL MASK : masker yang berwarna jernih sesuai untuk mengatasi masalah kulit kering di sekitar kawasan pipi & rahang. Selain tu, ia mampu memperbaharui sel-sel kulit dan memberi lembapan pada kulit serta menghaluskan dan menganjalkan kulit wajah.







PERKONGSIAN KEBAIKAN ARANG DALAM SKINCARE


Banyak tau kegunaan arang ni.. jangan pandang arang gelap tak bagi apa-apa kebaikan tambah-tambah lagi siapa yang kulit yang sangat berminyak, kegunaan arang sangat istimewa tau sebab arang ni mampu mengawal penghasilan minyak berlebihan. tapi janganlah terlalu kerap sangat guna ya..cukup 2-3 kali seminggu sahaja..apa-apa pun kalau terlebih pakai pun tak baik jugakan.

Selain tu arang juga mampu membersihkan kulit..dalam bahasa kasarnya arang mampu mengangkat kotoran pada kulit. jangan main-main dengan arang yang gelap ni kerana ia dapat memberikan hasil yang menakjubkan, kulit kita jadi cerah dan berseri..tak percaya? ha cubalah

Pemakaian hanya 2 kali seminggu selepas pencuci muka dan gunakan ia selama 20min & basuh kulit muka untuk rasakan kulit lembut mcm baby..Amazing!

You May Also Like

0 comments

MY INSTAGRAM